slevik-mållös

då var första matchen avklarad. Finns inte så mycket man vill säga om den. vi förlorade med 5-1. vet inte rkrigt vad som hände, men ingen var på topp. alla var otaggade och det var en träkig match. matchen började iallefall bra med att jossan gjorde första målet och vi ledde med 1-0 sen vet jag inte vad som hände. jag fick spela center vilket jag aldirg gjort på en match i hela mitt liv, men dom har fått för sig att jag är back/ceneter, fast jag är back, ibladn forwrd. men det är skoj, lite svårt bara i försvaret. 
vill helst glömma denna match, vilket jag håller på och göra. glömde att säga att jossan blev matchen lirre, så hon fick en t-shirt. så nu slipper vi trätta ett tag. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0