Onsdag morgon

gårdagen var helt okej, först en massa snack med natta sen blev det satin. efter det blev det en härligt cykeltur hem i min ensamhet.fyfan vad fort det gick. trappade som jag aldirg gjort förut, var nog hemma på tio minuter tror jag. är faktist ganska stolt.
oj vad grejer som ska fixa nu idag
- betala in först hyran
-möte på arbetsförmedligen
-Få tag på barbro och träffa henne så hon ska skriva på papprenaså vi får spela i ett annat land
-Få tag på en kyl och frys
-planera hur vi ska flytta alla våra grejer och när
-springa
-packa
-skriva matlist som vi ska handla

jag kan fortsätta för det är så jäklans mycket. vet inte hur ja ska hinna allt men det löser sig nu. skulle vilja åka till elin i stockholms. men jag kommer verkligen inte hinna. har inte träffat henne på tre veckor och om jag flyttar så vet jag ju inte när nästa gång blir.men jag ska försöka komma upp nästa vecka hoppas jag.

nej nu måste jag sätta igång. just ja nummer ett på lista. gå ut med vovven!!

tjarråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0