Josefin tammert

vad ska man säga om denna tjej? hon är så jälva klockren. vad man än gör med henne har man så förbannat kul och dör av skratt. för man kan aldirg slutas förvånas av denna mänskliga varelse.  ett exempel på det är ihelgen när hon skulle spika fast en sladd eftr fönster karmen. då lägger hon en kökshanduk för karmen så hon inte spikar på den så den går sönder. Det är ju smart tänkt, men tror på fan inte att hon spikar fast handuken i väggen. som sakt man slutas aldirg förvånas! här kommer trer bilder från tre av dem roligaste stunderna med henne!

En sommarkväll i somras
Vi började kvällen här hos mig. Tammert börjar korka upp ider efter cider, drink efter drink. Vi halv elva drar jag iförväg för att dra ut med några andra. jag säger till tammert att lägga ut min nykel för att jag måste komma in i natt efter jag skulle jobba dagen efter klockan tio, vist svara hon glatt! klockan två ringer hennes kompis sofia och säger att tammert är hemma hos henne deckad. då har tjejen virrat bort sig när hon skulle gå ifrån mig, ringt till fia som fik komma och hämta henne. hon låg på golvet i föra sätet, när hon kommer upp till fia duschar dom av henne och lägger henne isängen, men tammert vill inte detta utan lägger sig på golvet i hallen. något av detta kommer hon inte ihåg. jag ringer upp fia och ber henne fråga om nykel. hon letar oich det är klart att den låg i hennes ficka. klockan var så halv tre. jag får panik. jag får gå hem utanför fia som bor vi karljohan skolan. hämta nykel men klockan blev så jälva mycket så jag fick sova hos en vän. somnade nog vid fem, upp vig halv nio för att ta bussen till jobbet. tror inte att det finns någon virrigare person. grädden på allt var att både och hon jag glömde bort att det fanns en varelse kvar i mitt hus som fick vara själv där lite allt för länge, snacka om att hon fick panik när jag kom på det på morgonen ;)


Viking line cup i Falun
Här ligger hon igen. Det var den först maj 2008 10.55. Vi skulle spela våran första match i vinkingline cup om fem minuter. tammert är helt död och sliten eftersom det var valborg dagen innan. denna tjej tog sin sista drink halv sex på morgonen och vi hade samlingen halv sju och första matchen var elva.. kan lova att bil resan upp till falun var nog den roligaste resan jag gjort, men detta var inte bara pågrund av henne. men som tammert själv sa, det var ju valborg!



Sälen -08
Denna helg var nog en av dom roligaste jag upplevt. Allt kan sumeras med bilden på tammert. Klockan är väl sisådär tio elva på morgonen. hade preis kommit till backen. tammert är lite halv full fortfarande och har morgon frillan med sig. Men inte nog med det, lillen hade kvällen innan blivit lite för full och på vägen ut från krogen hade det var lite "halt" så kvinnan ramlande in med ansiktet in i ett stålräcke. men på allt detta så ler hon fortfarande!! man kan inte vara mer än stolt över denna tjej. så fort jag mår dåligt eller klagar på vädret så tar jag fram detta kort. så det får mig att förstå att även hur dåligt man mår ,så ska man se från den ljusa sidan och le, för det finns andra som har det värre! det är iallefall tammets inställning!



 och nu ska ja bo med denna tjej i ett halv år i norge och jag kan lova att det kommer blir flera stunder som kommer vara värda att minnas och bli ett gott skratt för livet

men som sagt, man kan ju inte göra annat än att älska bruden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0