chaite

träffade malin i går på stan för att ta en fika och äta lite ihop. blev först chicken alfredos och sedan till java för att drika en chai te. Deras chai te är underbart god. Kommer verkligen sakna dig malin när jag är borta!

När jag vakande upp i morse fick jag lite panik. Jag åker om två dagar, jag har bara två hela dagar kvar i örebro och har så myket jag måste hinna göra, så många jag vill hinna träfffa.
så denna dag kommer bli full rulle. tammert kommer hit nu, så ska vi ringa till kfum kansliet och sedan åka dit. Sen ska vi iväg och handla en massa grejer, sen måste vi ringa hyresvärde, fan och det blir jag som får göra eftersom dom andra två inte förstås sig på norska.
sen ska jag till lisafisa klockan fyra. vi ska bränna ner en skiva med en massa foton från balen, smögen och andra tillfällen.

aja vi ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0