BALEN

du har man vart på sin andra bal och jag kan lova att den här balen var bättre än den första.
Vid tolv var jag på virginska skolan för att fixa med hår, det var sofie och hennes kompis johanna som gjorde det oh det blev jätte bra. när vi var klara kom mamma oh hämta mig och vi åkte till mc där lisa skulle hämta mig. Vi åkte ut till hennes hus där hon bodde förut, men hennes föräldrar bor där nu. Där tog vi hennes pappa kor på mig, lisa och lisa och hennes kille. Därefter åkte vi snabbt hem till matilda för att träffa alla i klassen. vi kom lite sent, men bättre sent en aldirg . Hos matild blev det mingle och fototagning. Vi halv sex åt vi in mot stan för att bege oss till stor hotellet där balen skulle äga rum. Där blev det ännu mer kort tagning. jag och andres tog kott ihop hos fotografen. mamma var där och tog kort, emelie och denis likså och tammert och maria:) Vid halv sju gick vi in. Där blev det tre rätters middag, valsdansning oh dans änåd till ett.

Det blev en riktigt lyckad kväll :)



image260


image261

image262

image263


image264


image265

image266

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0