wish i could turn back time

Idag är det din dag, min kära Salles dag. Idag fyller du 19år.
 helst skulle jag bara vilja springa fram till dig och ge dig en
bamse kram och säga grattis, men nu kan jag inte de, vet i
nte vart du är, vet inte vart du bor, vet inte ens du bor kvar i l
andet? Frågorna är så många men jag hoppas att du har
det bra.  Varje dag när jag åker till skolan tänker ja: idag, i
dag sitter hon där iskolan som hon brukar göra, men varje
dag blir jag lika besviken och inser att det inte är så. Jag
saknar dig så otroligt mycket. Tänker på dig varje dag. Vill
bara ha dig här. Det har hänt så mycket det här året som j
ag bara skulle vilja berätta för dig. men jag hoppas den
dagen kommer då jag kan berätta allt. Men jag måste bara säga:     
GRATTIS VÄNNEN !


image9

wish i could turn back time ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0