toppendag


image44

Kom nyss hem ifrå
n att ha suttit på olearys med
tammert,amanda och
maria. en riktigt tjejkväll,
eller ska man säga killkväll? Det blev fotbolls
tittade, Svergie-Brasilien, öldrickande, spel på
spelautomater och mycke skit snaka. Hur
mysigt som hellst. Innan jag åkte dit var jag
hemma hos min bror eftersom han fyllde
22 år i dag.
grattis !


Idag har man verkligen fått sätt att folk förändras ävn en själv. Var nämligen hemma hos lisa efter skolan och kollade bland annat på en massa kort. både gamla och nya. Då såg man verkligen hur annorlunda alla i klassen hade blivit från vi gick i ettan, både utseende och persolighet. Man såg även en massa gala eliter man saknar väldigt mycket. Det är egenterligen sjukt hur mycket man kan förändras på två år, man märker det inte själv men när man kollar tillbaka på kort och man får tillbaka minnen hur man var då.
Lisa din lägenhet eller din och johans lägenhet var jätte mysigt och tack för en trevligt eftermiddag.
Neje, nu ska ja gå och lägga mig i sägen och titta på en film tills jag somnar för i morgon är det en ny dag som ska upplevas.

Godnatt




Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack Jennie :)
Mys att du kom över :)

2008-03-27 @ 11:11:01
URL: http://lisalinnea.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0