tisdag kväll

Om sisådär en timme komme min kusin, min farbor och hans sambo hit. Dom ska sova här tills i morogn, så ikväll hinns det nog inte med så mycket. men i morgon blir det som sagt lek och bus landet, sen kan jag lova att matilda vill till rusekanan som här i lekparken, hon älskar den.
MIn dag har vart bra i dag, jobbat från elva till fem. Gick hur bra som helst eftersom jag viste att i morogn är man ledig. Emelie och johan kom även och hälsade på idag, det var trevligt. försöker ringa henne nu och säga att hon ska komma hit så vi kan äta lite max oh snacka skit som vi brukar göra ibland, känner verkligen för det i kväll!

håller även på att ska skriva ett cv, men dte går inge vidare eftersom jag nu insåg att jag inte har kvar word på datorn ;/ får se hur vi löser det, får väl säga till pappa att han ska sätta på sin dator, om han har den hemma.

one love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0