söndagkväll

ojoj vilken helg det har vart. Den började i fredasg med att jocke kom och lunchade hos mig. Då tyckte han att jag skulle följa med till en fest och senare på kvällen när man hade slutat beslöt jag med för det. så jag emil, linda, jocke och markus åkte iväg. festen var inte den roligaste jag vart på. så vi blev kvar en timme eller lite mer sen åkte jag taxi in med jonas och dom, eftersom dom skulle ut. Så klaras blev det tillslut. Inte så länge men 40 minuer iallefall. sen belv det buss hem och lite sömn, innan man skulle upp och jobba igen. Hela dagen på jobbet snackades det om utgång. och så blev de. jag varriktigt trött, men efter några snapas var man igång. Denis kom hem till mig och vi snackade en massa trams och efter ett tag kom även emelie. VId elva fick vi skjuss upp på stan , möte upp alla från jobbet. sen drog vi till bjönstugan och emelie förljde med . denna kväll avslutade hos emelie med lite mat och snacka. Idag, söndag blev det jobb igen klockan elva till fyra. efter det kom min bror och hämta med och vi sju var hela tjej liga här. emelie, tammert, denise hannah, elin och även adde elins kille kom föbi en sväng. Vi får ju inte glöma charlie hannahs systers hund. Vi har grillat och ätit glass med varmahallon, snackat en massa skit och mysigt.
Nu sitter vi fortfarande ute och snackar och snart ska emelie,denise och hannah ta bussen hem medans lill tammert ska sova kvar.

imorogn är man ledig. då blir det städning och skriva cv. och ha en låååång sovmorgon. det var längsen. har en hel del sömn timmar att ta igen.

/mr,a

jag,

emelie och tammert , när vi babade för ett tag sedan









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0