Snart bär det av,,,,

på lördag dra först flytt lassen iväg till norge. jag emelie och tammertt drar iväg först tidigt på lördag eftersom jag och jossan har innebandy cup i helgen. Lite senare åker våra pappor upp med en släpvagn full med grejer. Det som flyttas i helgen blir sängar, köks grejer, kläder och kyloch frys och spis. I norge är det så att man tar med sig allt när man flyttar, så vi har lvit tvunga atrt skaffa spis,kys,frys,barundskåp och persijener, hah vetfan hur det stavas. Fick även veta i dag att det inte finns någontvättstuga eller tvått maskin, så nu måste det fixas också, om det nu finns möjlighet att ha tvättmaskin ilägenheten. annars måste vi köpa på oss en jädrans massa trosor och sportbhar.

i morgon blire packning för fulla rullar. hem till tammert och fixa alla hennes grejer, köra allas sängar hem till mig. packa in så mycket av tammerts saker som gå i hennes bil. åka till skattevärket och fixas massa skit. få kontakt på barbro. sen måste jag ooh jossa n gå ner till bandyplanen som finns är ute i lundby oh köra lite, har inte spelat en match sedan april sedan dess har jag bara tränat innebandy en gång och det var när vi prov tränade för slevik för två månader sedan. så vetfan hur det ska gå i helgen.

nu har jag änterligen fattat hur man får in bilder på facebook. skafffade det för ett tag sedan men har inte fattat ett skit men nu är man igång. har lagt in massvis med fula kort. dom bäst är på tammert. dö varje gång jag tittar på dom.

nej nu måste jag sova, ska upp tidigt i morogn för att köra igång!


måste bara säga. jävla klapp käft!

jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0