hos emelie

vaknade nyss upp hos emelie som vanligt dagen efter. hon är för bra , kan komma hem till henne vilken tid som heslt på dynget och hon är vaken för min skull och har alltid mat färdig. kan ju inte bli bättre. nu frågar hon mig om jag vill ha köttbullar och mos. man kan ju inte tack nej.
gårdagen var trevlig. jobbade först till fem sen mötte jag upp natta på stan. Vi begav oss till java för att fika och äta. Köpta chai te där, oerhört gott! därefter hem till natta för vi beslöt oss till slut att vi skulle korka upp vinet och gå ut. Men innan vi gick ut åkte vi hem till hannah och förfestade lite. Sen blev det satin. kvällen var toppen.
Idag måste jag bege mig hem snart. mamma ringer och vill se mig. till kvällen blirdet nog att vara med haglundaren.
nej nu måste jag ringa tammert och se om hon överlevde igår.
hare gött

Kommentarer
Postat av: Fiji

lika söt som alltid igår ;)

2008-08-16 @ 14:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0