fredag

Dagen började så dåligt det kunde gå, missade bussjäveln. sprang som en jude men ändå missade jag den. Så jag fick gå hem och be mamma snällt och skjussa mig och det gjorde hon som tur var. skoldagen var helt okej och nu har man inte skolan fören nästa fredag eftesom klassen ska åka till smögen på måndag-tordag. det ska bli hur kul som helst. Efter skolan gick jag och malin på risbergska vårkonsert. Den var välsådär, åren innan har vart bättre. dom sjunger ju jätte bra men det var ganska lång tråkigt.
Ikväll har man lagat pizza och vart med elin. För ett tag sen var jag och elin och hämntaade hennes kille. Det var en upplevelse. Han hade drucket ett glas för mycke jagermister tror ja.
Nu blir det sova av för i morgon ska man jobba 09.00-18.00
natti natti


Kommentarer
Postat av: emma

Sov så gott!

2008-04-05 @ 02:17:16
URL: http://isuspectowlsinthebog.blogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0