yeaaah

fan vilken underbar helg. fredagen var lugnt, var med emelie och tog det lugnt, kollade film och hämtade cp jonas från jobbet vid tolv oh skjussade hem han. sen sov vi, båda två i min 1,20 som låg på golvet eftersom den skulle resa till norge morgonen där på. likså skulle vi. så vid nio drog vi i väg. tog lite tid att komma iväg eftersom en viss tammert hade haft en lite mer farfyld fredag än vi. när vi kom fram till norge var det bara för mig att åka dirket till hallen och köra första matchen. eftersom jag bar är 19 fick jag spela med både juniro och dam laget. så på lördagen blev det två matchen och på söndagen fem tror ja. Vi vann alla matcher utom en. så vi vann junio finalen med kom tvåa med dam. men jag kan lova att jag aldirg vart så trött och stel i hela mitt liv. på söndagen fick jag först springa från en match till nästa hall för att bara hoppa in och spela juniro matchen. och tio minuter efter junior finalen var det dam finalen. fyfan säger jag bara. hade inte spelat en innebandy match på typ ett halv år. och jag kan lova att det märktes. dessa muskler har inte används på ett halv år. fyan har träningsverk i hela kroppen. både jag och jossan hade jävligt svårt att komma upp ur sägen i morse.
så längenheten, den är helt underbar. vill bara tillbaka till den nu. den är så stor och mysigt och det ligger så jävla bra till. kan inte bli bättre. så på lördag blir det den riktigt flytten till norge. sen får vi se när man kommer till örebro igen nästa gång. 

efter min först match, precis innan jossan skulle göra sin, sen är det theres tränaren fast och spelar också!


 tjaaråå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0