sista tisdagen

då var det tisdag igen. dagarna bara rullar fram. Denna dag/natt började förjävligt. kunde absolut inte sova för jag fick sova i en jävla ikea tältsäng. Den är varken mjuk eller skön+ att jag hade tränings värk så jag skulle ha behövt en hästens säng. somnade nog inte fören runt tre. och vid sex sitter min så kallade hund utanför min dörr och snyftar oh river i dörren för att hon vill komma in och sova i min säng för att pappa har åk till jobbet. fyfan . var skit arg för jag änterligen hade blivit trött och kunde sova. Jag viste att det inte var någon ide att ta in henne efterosm hon inte skulle få plats i sängen. men efter en kvart orkade jag inte mer så jag släppte in henne och slänge upp henne på soffan. fyfan vad arg jag var. då ville jag bara tillbaka till norge, till min säng, utan hund!

sista tisdagen i örebro. känns ganska skumt faktiskt. tänken på att nästa tisdag vaknar jag upp i norge och bor där. Men jag längtar faktiskt tills lörsdag. jag trivs så sjuk bra där borta. jag älskar att göra nya saker och träffa nya människor vilket det blir massor av där borta. så det kommer bli röööj! så denna sista tisdags ska tas vara på så bra det bara går. börja med att packa alla träningskläder och tvätta och hålla på. sen upp till systemet med lilltammert. för att senare ikväll avsluta kvällen med utgång. jag emelie och manda är grymt taggade.

jalla hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0