emlie und jennie

ännu en kväll då vi sitter framför datorn pratar med lite folk hemma och lyssnar på musik. men snart måste vi til sängs. upp tidigt i morgon. i mrogn blir det även en tur hem för min och tammerts del. emelie stannar kvar , men hennes mamma oc´h denisen kommer på besök och en annan lite sparver ;) spännande ! wooohh

denna dagen har man vart på jobbet från åtta till fyra. idag gick det bra på jobbet timmarna sprang iväg, det kanske var för att ja och lilltammert hittade op saker för att underhålla oss. säger bara, fan viket tur att jag såg att du håll på att paketera det. hahah  efter jobbet cyklade vi hem sen sov vi ett tag och gjorde matlådor innan vi åkte hem till johan, en kille i styrelsen, han hjälpte oss med bredband och tv grejer , sen snackde vi om jobb som han sa hjölpa oss att få sen.

nu har man nss packal klart in för imorogn. ska bli skönt att träffa alla och pussa lite på mina djur och krama på mamma ! 

nej nu ska jag och mumlig gå och lägga och oss och snacka lire skit !

hadet

tjjaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0