back on track

helgen hemma var toppen. den gick fort men annars var allt kanon. direkt efter jobbet i fredag åkte vi hem mot örebro. Vi fick åka hem med en kille fron örebro som skulle till örebro för att fest över helgen. så jag och tammert begav oss hem medans emelie stannade hemma. När man var framme i örebro överraskade med mamma och pappa med att komma hem. hade inte sagt något , kan lova att mammsen blev chockad. hon började gråta och krama mig så jag skulle att jag skulle bli platt som en plattfisk. så fredags kvällen spenderades hemma och berätta hur allt var sen blev det en kvälls promenad med elin och altlas.
Lördagen var fullspacad. tammet och jag sprang runt på marieberg, ikea och systemet som yra höns för att hinna allt innan tre. tror vi fick tag på nästan allt även lite för mycket grejer blev det. väl hemma sen fick jag min köttfärspaj som jag hade tjata om. den tog man en snabb dusch och vilade ett tag innan man skulle göra sig i ordning för kvällen, problemet var bara att när jag öppnade garderoben hemma fanns det inga kläder alls och jag hade typ inte tag med min någpra kläder. så där hade vi ett bigg problem. men hittade tills slut en tröja som var min mammas gamal som fick duga. Sedan bar till av till la pamas för att äta med malin. det var underbart gott och trevligt. har verkligen saknat dig stumpan. Därefter begav vi oss till förfesten hos malins bror. där malin, sofie, malin, manda, hennes brors kompis. sen kom jocke och niklas och dom dit. så det var riktigt trevligt. lite litet bara. kvällen avslutades på satin, där man träffade nästa alla man känner kändes det som. så det var skönt att träffa alla nu när man var hemma.
den sista dagen i örebro för denna gång spenderades väl. packade med allt jag skulle ha, åkte runt lite med tammert, fixade ordning på mitt rum, käkade pappas underbara potatisgratäng, kollade idol repisen och sen kollade jag även på lillåns innebandy match med jocke. sen vi åtta tiden bar det av tillbaka hem, som man nu kan säga. tror jag sov hela vägen upp vaknade bar två gånger och det var när det var bensträckare. tro på fan inte var de två mongorna säger när vi stannar första gången och går in på satiol. vart är vi någonstanns. det frågar dom tjejen i kassan. hon svara vaa. då säger jag är ni dumma eller vi är ju i karlstad. fyfan det är illa, jag sova hela vägen med har koll. vet inte riktigt hur vi hittade hem.
så nu sitter man här i lägenheten, lille tammert har nyss gått och lagt sig, vilket jag med ska göra snart. emelie är i duschen och jag sitter och spelar nitendo 8 bitar och 64. så förbannat skoj !
nej nu ska jag spela klart innan sägen kallar.
tjaarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0