då var det inte mycket hår kvar...

Så nu när man hemma i Örebro, har vart det sedan i tisdags kväll! har vart skönt att få komma hem ett tag och vila upp sig och träffa vänner och familj igen, men på lördag morgon bär det av till mitt nuvarande hem.
I tisdag blev det hem till mamma och pappa först för att säga hej och umgås lite med dom. käkade lite god mat och snackade en massa om hur det var och så. sen kom tammert och hämtade upp mig oh vi drog hem till maria, hennes syster. Där vi började förfesta för att avsluta dagen på satin. Det var inte speciellt mycket folk där men vi hade riktigt roligt. blev en massa skratt kan ja lova. tammert bjöd som vanligt på bravader, alltid lika trevligt. Nästa dag vaknade man upp efter att ha sovit som en trädocka i min tältsäng, hatar verkligen den. Onsdagen spederade jag mycket hemma, bakade lite med mamma och var iväg hem till manda och sa godmorgon och kramdes lite med henne. Även tammert vad med dom fast hon var lite lost. sen kom sofie hit och fixade mitt hår. så nu har man blivit riktigt korthårig. har till axlarna där fram och där bak ännu kortare, kan knappt sätta upp en toffs. fast det blev riktigt bra, det är lite ovant bara. hon fiaxde även bort utväxten så nu är man en ny människor tack vare gullungen! sen på kvällen blev det bio med mamma och hennes kompis. mamma mia visade filmduken. det var helt okej, bättre än jag trodde. efter filmen skjussade mamma iväg till glanshammar där jag skulle träffa malin, sov där. Vi låg och kollade one three hill och snakade en massa skit.
Så i morse vakanade man upp brevid malin. Käkade lite frukost, sen kom lovisa förbi och jag kunde åka med henne in till stan. där man träffade natta, vi käkade lite oh virrade runt på stan. skönt att se dig igen tjejen. sen kom manda upp och vi patrullerade lite på stan innan jag åkte hem. Kvällen har spendras med milad. känns som det var år och dagar sedan man träffade dig senast. Vi åkte upp på stan för att spela biljard. jag vann nästan, var 3-2 . faan. sen åkte för för att käka lite mat  på max. niccce
och nu sitter man här, tänker på hur fort dom här dagarn har gått. imorgo kommer nog gå ännu fortade dagen är fullspäckad, först träffa madde innan hon börjar jobba klockan tolv, sen stan med lotten, luncha med brosan, hem och packa, lita sig inför kvällen och till lotten på 20-årsfest. nicce men spressigt!
så jag ska nog pallra mig till min super underbart härligt säng. nejj blää. inatt ska ja testa att lägga madrassen på golven för det känns som jag får metallstänger i hela kroppen.

så gotnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0