byn

då var det avklarat. krogen i norge är invigd eller nu har vi vart på byn som man säger här. visserligen vart det inte så länge men mn hann se hur saker gick ill. jag säger bara normän, som jag har sagt förr. Kommer in til krogen. dyngsur ör det piss regnade är vi gick det. har på mig en stor dunnjacka och en kofta eftersom det var kallt. går fram till tjejen i kassan. som säger 100 spän, hon får sina pengar. jag tar av mig alla grejer för att hänga in det. men hon verkar inte villa ha dom så jag frågar vart jag ska hänga av mig, då säger hon det finns ingar garderober. skämtar kvinnan eller. neej det gjorde hon naturligtvst inte. så jag fick gå runt på krogen, dyngsur med en tjockjacka under armen och med en tjock kofta. fyfan, så det blev inte mycket dans iallefall. 

party like a rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0