Yess

idag har vart en bra dag. har hunnit klart med allt i multimedia, känns jätte skönt! fick även reda på betygen i idrotten MVG på idrott A och VG i irdott B, :) Det ända jag har kvar i skolan nu är:

- Prov i olyckfalls vård ( ska göra det i morgon, men det behövs inte pluggas på, så det är nog ingen fara.
- Meningen med liveet+ natur frågorna ( ska göra det så mycker jag hinner ikväll,  resten blir morogn bitti
- Extra uppgifter i svenskan ( ska vara inne senast måndag
-Debatt om abort ( Kan redan, ska bara göra det.

Sen är jag klar med alllltt alllt i skolan. längtar till tisdag då alla betyg är satta oh man kan inte göra något mer, då kan man bara slappan av på riktigt. men det är skönt , nu har jag allt under kontroll iallefall.

ska träna fotboll halv sju, ska bli skoj. behöver träna lite och sen är det skönt att tänka på något annat är plugg i kväll !

heeysvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0