nikita


image242

igår var man en tripp till hagfors för att hämta min balklänning som lotta, min pappas kusins fru, har sytt. vid elva bar det av, jag fick mig en riktigt övningskörning dit. Där blev det en massa tester av klänningen. Den skulle sys in. follas upp, sys ihop och fixa det sista. vid åtta var vi klara med allt och resultatet blev bra. det är roligt att bära en klänning som någon man känner har sytt. extra roligt blev besöktet efterosm de hade köpte en hund valp i torsdags. Valpen var en japanst spets tror ja. Den var så söt och gosig. Skulle inte tveka en sekund på att ta med den hem om jag fick.


Helgen förövring har vart bra. skulle ha hunnit plugga men så blev det inte. det gjorde jag i morse istället. Jobb blev det hela lördagen och kvällen spendrade jag med emelie, johan, david, jens och my tror jag hon hette.


Idag är den är så förbannat bra dag. är såååå glad. gjorde det sista i skolan idag. gick upp tidigt för att åka till skolan vid åtta fast man började tio. skrev tre tema uppgifter och had en diskution på svenska oh nu är man klar med allt. Nu finns det ingen kvar att göra iskolan. känslan är obeskring. man skulle vilja gå ut och fira det , men vart ska man gå en måndag? istället blev det en fotbolls match och sola med elin :)

Nu ska ja gå och lägga mig och kolla på en film och slappna och inte behöver tänka, fan jennie du skulle ha plugga !!!!!!

hejsvejsss

Världens sötate nikita

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0