hejsvejs

sitter hemma hos tvillingen haglund med hannah och emelie. Elin, manda och hannahs kompis åkte nyss taxi upp till stan för att gå ut på krogen. emelie och hannah ska ut om ett tag, själv blir det hemgång då eftersom man ska jobba i morogn, 09.00-18.00. men det ska bli skoj, har inte jobbat på ett bra tag nu.
Igår på posten fick man en trevlig sak. Gick en lön som var bätte än jag trodde efrtersom jag fick min semester ersättning som jag inte trodde jag skulle få och den vad på 6800. dom pengar ska gå ut min och emlies roadtripp vi ska göra en vecka efter studenten. och i dag är det bara en vecka och 6 dagar kvar. SÅ UNDERBART !!!

nej nu ska jag var lite social. hare bra . kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0