Godkvällen

klockan idag har bara runnit iväg, skulle ha hunnit plugga, men jag har varken hunnit eller orkat. Måste ta tag i det sista i skolan nu, är ju inte långt kvar, i dag är det bara 20 dagar kvar, helt sjuk. eller klockan är ju faktiskt över tolv så det är 19 dagar kvar. jag är överlycklig. Det kommer vara så skönt när allt är över, ingen press på att man måste plugga vara kväll, inga jobbiga matte lektioner på morgonrna och framför allt inge mer skola.

Såg talang i dag hos tammert, hur grym är inte han med bollarna? skulle jag kunna göra det han gör med tre bollar skulle jag vara överlyklig, men så är det ju inte. hah . men vem vet, man kanske har en dold talang!

nej nu ska ja ta och gå till sängs, känns som om jag lite att sova igen, även om jag sov fyra timmar när jag kom hem idag.

natti natti

   
några bilder från när vi var i falun på cup,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0