godkvällen

Kom nyss hem från att ha vart och kollat på landskampen mellan Sverige-Italien. Det var skoj att vara oh kolla på Sverige, men match var tråkig. Det var dålig spel och dom slarvade, neje usch matchen var inge bra. eller de  sista 10 minuterna oh sista minuten när Sverige gjorde ett-noll. Men en seger är ju en seger.
Det är helt sjuk var mycket grejer det händer just nu. Varje dag är fullspäckad och inte tala om helgen. Först på fredag fyller pappa 50år och det ska allt firas! På lördagen kommer hela tjocka släkten och vänner för att fira pappa. samtidigt är det innebandy matcher( norr mot söder) som jag inte kan gå på. På kvällen blir det först förfest sen innebandy festen, fullt upp. Sen på söndagen bär det av mot stockholm vid 2 för att åka på studentkryssning från söndag kväll till måndag kväll. Just nu känns allt jätte stressigt och innan fredag ska ja ha hunnit fixa alla presenter, fixa ny internet dosa, plugga klart två uppgifter, träna, gå i skolan till halv fem, ha nationella i matte och ha möta med kfum. Vet inte hur jag ska få i hop allt men det löser sig nu, men kul ska det bli allefall :)
Även nästa veckan är fullspäckad, bara tisdagen som jag är ledig på, annars är det vildmarkturi i tre dagar, kumlasjusan och kryssningen ena dag.

idag har även en glad sak hänt! jag är överlycklig för det men samtidigt är jag spänd. Jag behöver verkligen det här!

nu ska ja sooova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0