Gårdagen

Igår var det klass fest. Kvällen började hemma hos martina på hennes uteplats. Vissa grillade medans andra käkade pizza. Hos martina blev det även en hel del drickande för vissa, lekar och en massa fina försökt till tal. Vid tio tiden drog dom flesta hem till lisa för att granarna klagade. vet inte riktigt varför, vi var inte speciellt hög ljuda och klokan var bara nio när det började knälla. hemma hos lisa kollade vissa på kort, vissa drack upp det sista och vissa fixade sig det sista innan det blev utgång. Det blev satin. Det var inte så värst myket folk ute men skoj hade vi ändå. Kvällen slutade hemma hos ellen där jag madde och erica delade på en 1.20 säng oh ellen fick en egen madrass på golvet. Vaknade i morse av att jag låg intryk mot väggen, men mysig var det.

image219

image220

image227
image228
image229
image230
image231
image232
image233


Dagen för övringt har vart jobbigt. var iskolan vid nio, trött . hade svenska som jag trodde att jag skulle ha min debatt men så var inte fallet eftersom alla i min grupp inte var där. Då kunde jag ju ha sovit i två timmar länge. efter den lektionen var det dax för reoligons prov. Det gick bättre än jag trodde det skulle göra. Svenska blev det igen efter religonen med debatter och ett klassråd.
När jag kom hem runt tre gick jag och la mig på en gång. sov i drygt tre timmar. himlans skönt. Nu ska man ut med vovven och sedan plugga. jippi !

pussheye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0