en dag på hjälmaren

åtta var det samling i morse vid brandstaionen. När jag vaknade vid halv sju hade jag verkligen ingen lust att gå upp. Jag försökte känna efter om jag hade huvudvärk, men hur mycket jag än försökte så insåg jag att det inte fanns något ursäkt. det var bara att gå upp, gå ut med vovven, äta frukost, ta en snabb dusch oh sendan klä sig snabbt och åka iväg. snäll som min mamma är så gick hon uppp vid halv åtta för att skjuss mig . du är allt bra mamma!
dagen visade sig vara roligare än jag trodde. vi fick testa att köra en räddningsbåt och åka svävare. Måste var den coolast båten. Den åker på vattnets yta och det kan åka på gräs, is, asfalt, den kan helt enkelt åka vart som heslt. Vi grillade även korv och pluggade på islam provet. Snackade även en massa om ikväl och under dagen har jag blvit taggad. Det blir klass fest ikväll och det det utgång. Plugga kommer jag kunna göra i framtiden med att umgås med Rms3a kommer jag inte kunna göra om en månad, så beslutet blev enkelt till slut !

             


Lite bilder från dagen.

nu måste jag fixa mig lite innan jag ska träffa tammert.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0