skolan...

Nu sitter man här i skolan och väntar på att multimedian ska börja.
har hål i en timme och en kvart innan lektionen börjar. vist det kan
vara bra i bladn för då får man tid att plugga, men oftast orkar man
inte göra det. Lektionen som jag väntar på är estetisk verksamhe,
multimedia. Det är helt okej, men får sitta vi datorerna hela tiden
och jobba med arbeten. Just nu håller vi på att gör en produktion
av något ämnen. Meningen är att man ska få fram en känsla. Mitt
ämne är djurplågeri och min känsla jag vill få fram är sorg och
medlidande. Det kommer att vara skit jobbigt att arbete om men nu
har jag bestämt mig och jag ska fixa det !

image7

Till sist vill jag bara hälsa till mina kära klasskompisar anna och matilda !

/ jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0