Min anledning

När jag skaffade den här bloggen hade jag ingen riktig anledning till att göra det, men idag, har jag fått en anledning till varför jag ska blogga. Jag kan tyvärr inte säga varför, men jag kan säga att anledningen är hållbar, som min filosofi lärare skulle säga.
Så hur har min dag sätt ut i dag? Som helhet har den vart hur skön som helst. Jag vaknar upp efter en underbar dag igår. Hanna fyllde 18 år och det firades lasergame, makeup rådgivning, middag, spel, förfest och utgång. Så när man vaknade i morse var man lagom trött, fast jag tog mig ändå upp vig elva och gjorde mig en riktigt god frukost. Därefter började jag städa mitt rum och det behövdes kan jag lova. Så nu kan man komma in i mitt rum. När jag var klar med det var det dax att fixa mat och mitt i maten kom sofie. Vi skulle fixa mitt hår, så i dag har sofie gjort slingor och klippt mitt hår. Det var fantastisk bra. Det är så bra att man har en egen frisör.
NU ska jag lägg mig i sängen och koilla på lost och plugga lite till.

image2




image4image5

image6



Till sist vill jag bara säga att i morgon fyller min älskade salle år. Jag saknar dig så grymt mycket. kan inte fatta att det var ett år sedan vi såg sist.



/ jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0