det är så logiskt,

helgen

I fredag åkt jag och emma upp till sälen där 9 till från vårat lag redan var, eftersom dom åkte upp i torsdag. Bilresan dit tog lite längre tid än vi hade tänkte, detta för att vi glömde svänga vänster innan hällefors, vi svängde inte alls, utan märkte inte att vi var fel fören vi kom till koppaberg. Vi började åka strax efter tolv och var inte framme fören sex. Ganska bra gjort måste jag säga. När vi kommer dit var det bara att packa upp grejerna för att börjar för festa. Första kvällen hade nästan allt, underbart god mat som våran tränare hade lagat, en super trevlig förfest, en trevlig utgång och mycket annat smått och gott. Måste bara tilllägga att tammert var snyggare än någonsin när vi kom upp, hahha !
Vid åtta gick vi upp på lördagen för att käka frukost och vi tio var vi ute i backen. Själv skulle man åka snowboard, vilket visade sig att jag inte skulle ha valt. Jag har ju åkt snoboard förut någon gång, men det var för fyra-fem år sedan och då hade jag inte druckit dagen innan. Det tog mig minst en halv timme att ta mig i genom trollskogen, stackars tammert och linda som fick vänta på mig. Sista backen gick jag ner för, mina ben var helt slut. Efter det tog jag mig iallefall till hundfjället, fast det var jobbigt. Tammert och jag orkade inte åka mer efter det så vi dra hem till stugorna och kollade på björnbröderna och åt pizza. Sen blev det after ski och på kvällen skulle vi ha dragit ut igen men det blev inte så, men vi hade trevligt iallefall.
På söndagen blev det städning och hem resa. Man var riktigt seg när man kom hem det var det värt. helgen har varit hur rolig som helst. 
Bilder från helgens bravader kommer,  

man tror verkligen att det inte kan hända, inte mig, inte mina närmaste, men nu har det hänt. man blir chockad och får inte fram några ord. helt obegripligt. hoppas bara att det kommer lösa sig


"Det är så logiskt alla fattar utom du, du har inte en aning, att jag tänker på dig just nu "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0