Ett bra tag sedan

har haft fullt upp och inte haft tid eller ork att skriva. men i dag är min lediga dag och jag har fått sovit ut och samlat ihop krafter. jag har hunnit med en helt del sedan jag skrev sist. tagit studenten, vart i turkiet, vart i norge och börjat jobba.

Studenten!
helt klart den bästa dagen. Flaket var det roligaste jag någonsin har gjort. Det var i klass med helikoper livräddningen. Dagen började hemma hos ronja med champange frukost, redan klockan sex på morgone var alla i klassen igång. efter frukosten var dte fullfart hela tiden, till skolan, ut från skolan, till flaket, hem, upp på stan, till frimis, till stadsparke ochh hejoh hå. men skoj var det! tack klassen för tre underbara år. saknar er redan. Skönt med en lite återträff i fredags!





Turkiet
Vilket underbar resa. Emelie, min underbara vän, och jag boka en sista minuten och drog. En veckan tillbringade vi tillsammans i turiekt med massa sol och bad, shooping och festande. träffade även en massa nya vänner som var hur trevliga som helst. Just nu vill man bara tillbaka för där behövde man inte tänka på någonting.




Norge
I torsdag bar det av mot norge. jag tammert och kajsa. Snäll som kajsa är skjussade hon oss dit för jag och tammert skulle prov träna med ett elitserielag där. Laget oh staden är underbar. som det ser ut nu blir det att flytta dit i början av september. Då blir det jobba, spela innebandy oh ha grymt kul. jag tammer oh emelie ska dela på en lägehet, det kommer bli underbart!




Denna veckan ha bestått av en massa jobb, utgång, klassfest och en massa fotbolls tittande. goo elspannio. så att vara ledig i dag behövdes verkligen. men i morgon börjar jobbandet igen. Jobb tis och onsdag, ledigt tordags sen blir det jobb från fredag till tisdag. men jag behöver pengarna så det är bara att pallra sig i väg till jobbet! nej nu ska ja ta och laga mig lite mat och försöka få ordning på rummet innan tammert ringer och vi sta bege oss till grusgropen för ett tränings pass.

hejsvejss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0