Jag bara måste

för en vecka sedan fick jag en bild på min älskade vän, tammert. Denna bild beskriver verkligen henne. Hur uthållig hon är, hur stabil och säker hon är. att hon alltid ställer upp hur hon själv än har det. att hon alltid kommer finns där vad som än händer eller har hänt att man alltid kommer ha kul med henne. att man kan le fast att man inte kanske vill de. Du är guld och jag älskar bilden ! pusspåre


bilden är tagen i sälen, dagen efter att lilla ungen har snubblat in i en stolpe med huvudet före. men hon ler fortfarande, anledningen? hon var full hela helgen. Du är för skön ! hahahaa

Kommentarer
Postat av: Malin Sjögren

då är hon precis som dig då:) ställer alltid upp osv <3<3<3 du är bäst Jensan!

2008-07-11 @ 13:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0