deg deg deg

Denna dag har gått förbannat fort oh jag har inte gjort ett skit, mer än att kollat på tre filmer och ätit en masssa mat med min vänner. Har även städat lite. igår blev det en lyckad kväll som vi trodde. Först blev det lite förkörk här med en massa trevligt folk sen bar det av mot satin. Det var riktigt roligt i går, eller jag och madde hade det iallefall. efter satin hoppade jag och madde på cyklarna hem, skit vad fort det gick var vid maxi på fem minuter tror ja. Käkade lite där sen cyklade vi vidare hem. När vi var hemma stallde vi oss och stekte hamburgare, underbart goda blev dom. Sen bar det av mot sängen!

NU ska vi snart kolla en film innan det blir sovdax!
Pusss

Kommentarer
Postat av: Madelen

Härliig kväll! :) måste göras om min sköna!<3

2008-07-24 @ 19:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0