Citat

Sitter och läser lite citat på en hemsida. vissa är bra andra är sämre. en del får en att tänka, väldigt mycket. andra börjar man skratta av. är kommer några,


"När min ögon är öppna ser jag dig och när de är stängda ser jag dig och mig."

"De höga klackarna uppfanns av en kvinna som blev kysst på pannan."

"Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinksmörgås när man är hungrig."

"De flesta människor behöver mer kärlek än de förtjänar."
 
"En riktig vän är en som träder in när övriga världen träder ut."

"Prata inte om dig själv - det blir gjort sen du har gått."

"Fråga inte vad ditt land kan göra för dig, utan fråga vad du kan göra för ditt land"

"Han är ju inte dum egentligen, han har bara otur när han tänker"



men det bästa citat sa en kille som var och pratade på studenten:

det finns mycket folk i välrden men få människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0