alla hjärtans dag

dagen börjar med att jag vaknar av att mamma kommer in i mitt rum och säger att hunden har bitit sönder grejer, skit inte min sko igen tänkte jag. MEN den här gången hade hon fått tag på min kofta. Jag gillar verkligen min hund, hon är den bästa och mysigaste jag vet, men jag måste erkänna att hon har några sidor som inte är så mysiga.
för övrig har dagen varit sådär, med tanke på att det är alla hjärtans dag. jag kan ju inte påstå att man har fått mycket uppvakning förut några fina sms från vännerna och en choklad ask av mamma. men jag kan ju inte begära mer.
Något som är hur skönt som helst är ju att solen har kommit fram, idag efter skolan köpe jag och johanna oss en var sin glass och satte hon vid slottet i solen, super skönt !

Jag måste bara säga björn gustavsson, hur rolig är han inte . när han uppträdde på melodifestivalen, dikten, den var riktigt roligt., satt nyss och tittade på en massa klipp på youtube när han är med i parlamentet. killen är ju klockren.
gå in här så får ni se han från melodifestivälen :
http://www.youtube.com/watch?v=DSdzkmiJM28




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0