the time is running away

Det var ett bra tag sedan man skrev här i bloggen. hade ju tänkt att jag skulle vara duktigt och skriva här så alla hemma kan se vad som händer här borta. men jag har inte alls vart sugen den senaste tiden. Det har var så mycket skit hit och dit. En massa innebandy, jobb, flytt och annat. Men nu ska det blir ändring!
så vad har hänt senaste månaden? Josefin har flyttat hem, det gjorde hon för drygt två månader sedan, så nu är det bara jag och emlie kvar här. Det är kanon. vi storm trivs, ångara inte alls att vi flyttade hit. Innebandyn går grymt bra just nu. har vunnit de två sista matcherna och just nu älskar jag det. längtar tills varje träning. Få träffa alla i laget och lira innebandy! Jobb går också bra. började på mitt nya jobba i måndags, på ett lager. Där får jag göra lite alltmöjligt, så det är toppen! mycker bättre än förra lager jobbet.

dagarna här bara springer iväg, hinner inte ens längta till helgen fören det är fredag morgon. nu är det redan torsdag nästan, helt sjuk! det är nog för jag har alltid något att göra. jobbar till halv fem varje dag sen har jag träning tisdag. onsdag, torsdag och fredag kväll. helgerna är oftast alltid full spikade. Som till helgen blir det först julbord med jobbet, sen lördag-söndag ska jag till oslo för att spela nm med kretslaget(distriktlaget) så denna helg kommer också springa iväg. sen nästa helg blir det lugnt på fredagens kvällen efter träningen, lördagen består av junior match sen julbord med innebandyn och söndagen med match igen med juniorlaget. och sen.... hoppas jag på att jag helgen där efter den 20dec kan komma hem, så jag kan vara hemma över jul.


träning dax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0