Step up

Vilken dag det har vart på jobbet. Gjorde ordning på två beställningar i dag och de skulle vara klara innan halv tre då lastbilen kommer för att hämta upp pallarna. Kan lova att alla sprang i dag sista fem föra att hinna allt. Plasta hit, skriva ut postlapar och köra ut pallar!
På jobbet har vi de roligaste truckarna. De går fort sam fan och är skit softa. men jag kan ju inte påstå att jag var kungen i djungel på att köra dom i början. men nu gåre finfint!
Idag är inte träningen fören halv nio så nu blire att glo på step up 2 och äta mandariner, sen måste det fixa lite mat så magen blir happy.


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig tokfiaaaa!

2008-12-11 @ 21:35:56
Postat av: Erika

Jennie! tänker på dig och saknar våra "torsdagar";D hoppas vi sews snart! <3

2008-12-16 @ 14:04:48
Postat av: fanny

haha, såg precis att jag var lite väl anonym i min kommentar :P men det var jag iallafall ;)

2009-01-11 @ 23:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0