Fredrikstad bk

en söndag kväll för några veckor sedan spenderade vi ute på barer och torget för att fira fredrikstads fotbolls lag till andra platsen i "allsvenskan", det heter inte så här men jag kommer inte på just nu vad den heter här! Här är iallefall två bilder från kvällen. Chris presenterade mig för hans bäst vän. hon är runt 30-40, har en störning av något slag och drit full. Kan lova att det var en hel del skratt denna kväll!

 

ena kvinnan som satt mitt i mot oss sa en sak som jag tycker fler och fler säger. att jag är lik mette marit, kronprinsen i norges brud. vet inte riktigt om jag kan hålla med om det.  vist vi här väl samma hår färg och ansikt form, men vem vet. det kanske är såhär man ser ut om 15 år!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0