dööööööööö

kommer bli världens stressigaste jul. i morogn blire jobb till minst åtta, på fredag till sex-sju och sen ska man jobba hela helge och måndag lika så. sen åker jag hem måndag kväll eller på tisdag eftermiddag. inte klart än, beroende på jobb. men ska iallefall upp till min stuga på tisdagskvällen för att fira jul med farmor och farfar, farbröder och kusiner. Så det bli mycket fart och fläng nu de här dagarna. och när fan ska ja hinna köpa julklappar? det är min stor fråga. har ingen anning!
Annandagjul åker jag iallefall hem till örebro för att hinna vara med vänner ett tag eller tills söndagen sen blir tillbaka hit för jobb, så nyår blir firat här! Det är så sjukt mycket hela tiden, hinner inte ens sätta mig och ta en kaffe i lung och ro. Dessutom har dom nu sagt att vi ska börja jobba 07.00-07.30 någon gång där. så fan det kommer bli minst 13 timmar imorogn. förstår inte hur vi ska hinna med allt iallefall, fan norrmän kan ju inte planera! Sen tror de att man inte vill något annat än att jobba eller att man inte har ett annat liv efter jobbet!
Just nu vill ja hem, ha en sovmorgon och äta frukost med mamma i lugn och ro, men snart sååå!


Jag och min kusin i sommars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0