då var det läggdax igen

ännu en torsdag kväll. Denna dagen har vart helt okej. Jobbade i dag mellan 08.00-16.30. Det gick bra lite mycket att göra bara. Hade även ett möte där vi fick lära oss om hur man arbetar på bästa sätt för kroppen och hur man ska bära. Efter jobbet var det snabbt hem men först ett stopp för att köpa med sig lite kina mat. För att hinna laga mat innan träningen i dag skulle inte hinnas eftersom träningen var halv sex. Kvällen har jag spenderat med emelie och randall. De blev solning och mat. Nu blir det läggdax för mig, upp tidigt i morgon sista arbetsdagen denna vecka, den blir skön eftersom jag slutar två. Därefter är det fullspäckat igen, tycker var dag är det. Först göra en massa ärenden på stan, banken, polisen och hitta en klänning, sen snabb hem duscha och fixa sig för att sedan bege sig till julbordet. Det blir nice!

Kommentarer
Postat av: Malin Sjögren

Fan vad jag saknar dig vännen! skriv ditt telefonnummer på mejlen eller nåt så kanske jag kan ringa någon dag så jag får höra din röst & prata lite! tusen kramar till min Jensan!

2008-12-06 @ 21:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0