vivalla gagsta

satt nyss ute med emlie och maruks i lundby och snackade lite skit. pratade en massa gamla minnen från den tiden då gick på vivalla skolan, eftersom vi alla gick i samma klass. fasiken vad kul den tiden var. allt var så lätt. alltid när man nämner för folk att man har gått där säger alla, fyfan på den skolan. men jag upplevde det aldig så farligt. Det kanske var för att man själv var en gagster?

i morgon jobbar man ännu igen men efter det är man ledig i en vecka. behövs verkligen eftersom jag behöver packa och spendera lite tid med mamma. var längesen nu.

sleep wäl


Kommentarer
Postat av: Helena

Cooolt, en örebroare precis som jag =P



Ja, man håller sig ju vaken när man går i närheten av vivalla på kvällarna. När mina manliga kompisar går hem ensamma från krogen och de bor i vivalla så brukar de ringa. Till och med killarna vet om att det inte bara är tjejer som kan råka illa ut i vivalla klockan fyra på nätterna.



Hoppas dom lyckas få ordning på vivalla. Det är ju ännu inget ghetto men det är ju påväg å blir känns det som =/



Men det va bra att du inte kände att vivalla och dess skola var så hemsk =)



Hoppas du får sova gott sen! =)

Kram

2008-08-18 @ 23:52:25
URL: http://misspoodle.blogg.se/
Postat av: Fedja

okej taggad kommentar den innan mig hahahaha =)

Jennie det är för att du är en riktig gangster som du inte upplevde det så farligt o de va du som va bossen så alla va rädda för dig =) det är vad jag tror haha

2008-08-19 @ 13:49:49
Postat av: jennie

jo jag börjar ju fan undra om det verkligen var så haha

2008-08-19 @ 22:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0