Mina två dagar

Igår bar det alltså av till norge för andra gången till den stad jag kommer att bo i om tre veckor. Bilfärden ditt gick hur bra som heslt. emelie körde och jag satt brevid och var dj. lilltammert sov i baksättet eftersom vi hade inte sovit ett dugg på natten, somnade typ halv fyra tror ja. Men jag var ju tvungen att hålla emelie sällskap så hon inte somnade. När vi kommer dit ska emelie iväg på en jobb intervju. vi var framme 13.35 och hon skulle vara där 14.00 inte stressigt alls. byta om, äta och hitta stället. men det gick kanon och jobb fick hon. medans emelie var där mötte jag och tammert upp killen som sitter i styrelsen för innebandy laget. Han hade fixat en arbets intervju till oss med idag ,vilket vi inte viste. Så vi drog iväg och allt ser lovade ut.
Efter alla jobbintervjuer satte vi oss vid vattnet på en filt och käkade. Stade är så mysig. det ser ut som strömstad typ. alla mat ställen och krogar ligger efter vattnet. Kommer trivas här kan jag lova. och inte tala om på jobbet. kille vi snackade med berättade att det mest jobbade hockykillar och innebandy killar. jag och tammert kommer älska varenda timme vi kommer jobba. haha!
Hemresan gick bra. Denna gång körde tammert. emelie och jag sov första biten för att vara utvilade inför kvällen. När vi kom till karlstad började vi så smått att korka upp. Väl hemma blev det käka hos emelies pappa, byta kläder och förfestade lite. Där efter bar till av till satin. Vi hade förbannat kul. lite jobbig hemgång bara eftersom en viss karl vart förfull och beställde in två 6 vid kvart i två och sen kunde han inte drick sin själv. så det gick ju inte speciellt fort hem.
Idag, ännu en ledig dag. har jag tillbringat mesta del med min underbara mor. Innan jag mötte upp henne på stan så var jag, emelie och tammert och käkade på subway, fyfan vad gott det var, eller all mat smackar bra dagen efter. jag och mammsen åke iallefall till marieberg. Vi skulle köpa en present till felicia. Hittade riktigt fina saker och själv blev det en hel del kläder inhandlade.

Gårdagens bästa: Tammert blev omkörd av en cyklist i norge på högern( även fast hon körde i 50) hahahaa

Nu ska ja ut och gå en sväg sen blir det nog en film kväll för att imorgon blir det jobb igen även fredag, men helgen är man ledigt, fast jag funderar på om man ska jobba iallefall.

jennie

Kommentarer
Postat av: ninaaaaaa

aw babyyyyyyyy, hör av mig nästa vecka så ses vi, okbra!

2008-08-14 @ 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0