jag gjorde det

Det fanns två saker här i livet som mina vänner aldrig trodde att jag skulle göra. Det ena klarade jag av för ett tag sedan med i går gjorde jag den andra saken. Jag klippte av mig håret. Klippte lite mer än 20 cm så nu är mitt hår lite länge än axlarna. För mig är det riktigt stort eftersom jag inte haft så här kort hår sedan jag gik i fyra/femman. Jag trodde att jag skulle känna efter att jag hade gjort det, vafan har jag gjort och vad jag saknar mitt hår, men det gör jag inte. tycker istället att det är hur skönt som heslt oh trivs jätte bra idet. änså länge iallefall.

idag har man jobbat hela långa dagen efter det drog jag hem till ellen där erika och ronja var. har inte träffat dom sedan avskedsfesten för ronja som var två veckor efter studenten. Usch vad jag saknat dessa tjejer!

nu är man ensam hemma igen, för mammsen och pappa har åkt upp till stugan igen. men jag har lärt mig en hel del efter tat jag jag ensam sist. så den här gånger kommer det gå bättre och inte var lika jobbigt. I morron bär det av till jobbet igen, nu har man bara tre dagar kvar. så oberskrvligt skönt. efter jobbet ska jag möta upp malin som ska hem till mig och sova och mysa!
nej nu måste jag dra mig till sängs!

jennie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0