idiot jävel

som mikael ersbrandt säger i en av bäck filmerna:
du är borde idiot ocj jävligt ful !

Stämmer så otroligt bra in på dig. du har sjunkigt så sjuk i mina ögon från den dagen då jag lärde känna dig. idag ångara jag att jag ens gjorde det. Du är otrevlig, självisk, störd och framför allt du gör dom som jag älskar ledsna. Jag hoppas verkligen att du en dag inser att det inte är fel på andra utan att det faktiskt kan var dig det är fel på ibland, vilken det faktiskt är idetta fall!!!

uschh vad förbannad jag är på dig. blööööööööö! neje till något roligare eller jag vet inte om det är det , men idag så skrev jag iallefall under avskednings papprena och hade avslutningssamtal i dag på jobbet. känns lite konstigt nu att man ska sluta efter att ha jobbat där i 1 år och 3 månader. jag tar nästan bara med mig possitiva saker eftersom det var mitt första riktiga jobb och jag har lärt mig massvis.

så imorgon början man på den vecka som jag ska vara ledig, men så frågade camilla mig idag om jag kunde jobba torsdag och jag kunde inte säga nej. har ju bara en och en halv vecka kvar sen kan jag ju inte jobba mer där. så det bli bra.

ingen klocka behövs ställas imorgon så nu blir det lite plock på rummet och sen glo en film!

jennie

Kommentarer
Postat av: Fedja

vem är personen du är arg på ? =) *nicke nyfiken som undrar :D

2008-08-20 @ 09:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0