underbar dag

Denna dag har vart kanon. Började med en super rolig idrottslektion. Vist dansen i början var inte så kul men fotbollen var grymt rolig. Efter idrotten hade vi filosfi och natur och frilufs liv, På den första kollade vi på film och jag so typ för jag var så trött och på den andra fick vi bara reda på ett arbte sen var dom lektionerna slut. Då satte sig jag, erika, ellen och nancy oss ute i solen och snackade en massa skit. Hur mysigt so heslt. Solen lyste, det kunde inte bli så mycket skönare. Vi satt nog ute i en och en halv timme för sen vart det dax för multi media. Där gick det bra, har verkligen kommit igång med mitt program nu. har gjort klart ena knappen med dess bilder. Det känns skönt efterosm vi inte har så många lektioner kvar. När multi median slutade hade klockan blivit halv fem och man hae då vart i skolan sedan åtta. Men det kändes absolut inte som det.
Efter skolan var det träning, så jag åkte buss upp på stan och gick ner till birgitta skolan. Träningen var sådär. Har inte vart så sugen på innebandy den senaste månaden, men nästa helg är det ju dm final. Jäklarns vad vi ska vinna den!
så nu sitter man här, har nyss ätit mat. Ska hoppa in i duschen för att åka ner till elin och sola sen.
Kvällen ser ut så att jag ska först sola och sen plugga. skulle kanske sova hos karin efetsom vi ska till stockholm imorogn, men jag vet inte om jag hinner. Stockholm i morogn kommer bli skoj, ska kolla efter studentklänning och skor. Direkt efter att vi ha kommit hem ska vi till strumpis för jonas har fylt 20 och han ska ha fest där. Så dagen i morgon kommer bli skoj.



Just precis för ett tag sen :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0