Studentmössa

Idag fick jag den, studentmössan! Nu börjar man verkligen fatta att vi ska ta studenten. Längtar så grymt mycket, orkar inte med allt pluggande.
men dom dära ericsen eller vad dom heter som jag beställde mössan av, vart man ju grund lurad av. för det först sa de att det här var ändå chansen för mig att få en mössa och att det var kanon billig. mm nu ska vi se, häften av min klass har beställt en mössa på annat vis och den kostade 300 hundar. min mössa kostade 600. okej jag fick ett glas och en penna, men seriöst, en penna och ett glas för 300? snacka om att man känner sig lurad. menmen kan lova att detta glas ska användas flitigt under studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0