MÅNDAG

Vaknade i morse och kunde knappt andas för det var så tjockt i halsen. ushh.
Åkte till skolan för att göra en redovisning som inte gick allt för bra.
Emelie hämtade mig och vi åkte och köpte mat
Nu ska jag plugga och sen va med elin !

Det är helt sjuk var myket jag har att göra innan studenten och jag är inte tagga för fem öre. man borde ju känna tvärtom eftersom om en månad är allt slut. men nu ska ja ta tag i det. i dag jag ska ha skrivit klart en rapport och en uppgift. Kom igen nu.

På torsdag bär det av till falun. Viking line cuup är det som gäller. Det ska bli så skönt att komma bort och bara umgås med vänner och splea innebandy.


tinng




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0