Jag bara måste

lägga ut en bild på min och erikas man. han är så grymt snygg på något vis. Vist han är runt
30-40 men usch så snygg. Min man ska se ut som honom när han är i den åldern. Det är
mannen var en av piloterna i smögen och själv fick man ju sitta bredvid honom på avslutnings
middagen, man tackar.

image125
man ser inte så bra, men det är  den ända bilden jag har. jagsjälv vet jag inte vad jag gör på
bilden men det är han vi ska titta på!!


på tal om något helt annat, men ändå har med smögen att göra. Min pappa är ju knäpp. Han vände upp och ner på hela min väska från smögen och den väskan var inte liten. Detta gjorde han bara för att jag inte var hemma och han ville ha sina batterier. Men tror han att jag är så dum att jag lägger dom mitt i väskan? jag lägger dom väl i ytterfacket. men det verkar han inte ha fattat fören hade vänt upp och ner på den. Vist jag får väl skylla mig själv lite att jag inte har orkat tagit upp väskan än, men hela väskan, upp och ner, i mitt rum?!

Nu blir det kollar på andraavernyn sen lägg dax. för i morogn blir det en ny dag på jobbet!
Nattinatii

Kommentarer
Postat av: Erika

VÅRAN pumpkin! ;)

2008-04-27 @ 22:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0