godmorgon

Idag har jag fått sova i nio och en halv timme. Det var längesen jag sov så länge, så det var skönt. Denna dagen i dag är fullproppad. Ska först till skolan oh skriva ett prov, sen till marieberg oh stan för att kolla efter studentklänning och present till papp. klockan sex ska ja jag träna fotboll och idag ska jag hinna städa på mitt rum ordenterlig och plugga!
så det är fult upp.

Och nu innan skolan börjar vid elva ska jag plugga lite extra inför provet, har inte hunnit plugga så mycket. Men det är inte så svårt, så jag hoppas det kommer gå bra ändå.

igår var verkligen en sådan dag jag hade viljat ringt dig. Frågan hur man ska göra och fråga vad denna fråga betyder. Saknar dig verkligen, skulle behöva dig i skolan nu när det är så mycket. Du var ett sånt stöd för mig och när det var jobbig i skolan fixade vi det tillsammns. Saknar dig votroligt mycket och det gå inte en dag utan att jag tänker på dig vännen.


Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0