denisen

kom nyss hem efter att ha tillbringat kvällen med skönheten denise. Du är allt bra go och söt. har saknat dig!

Träffade dolly på vägen hem. hon gick i min klass från ettan till sexan. Vi snackade en massa gamla minnen. Fyfan den tiden var rolig. Det är när man träffar sånna människor som man inser att folk förändras, även en själv. tiden går fort men man hinner inte själv märka det fören saker/personer dyker upp som får en att påminnas av det. Dolly, dolores, det var iallefall hur kul som heslt att se dig igen och tak för pratt stunden.

neje jag orkar inte lägga upp bilderna nu heller, kom hem så sent nu. det får bli i morgon. Nu måste jag sova ska upp och jobba i morgon 09-00 - 18.00, sen efter det måste jag plugga på svenska talet. Först måste det skrivas, fast jag har allt jag ska säga i huvudet, sen måste jag träna in det och kolla så att dett håller 5 minuters gränsen. men dt sa vi nog fixa.
så godnatt på er alla , pusssheey



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0