morgonar

i morse när jag vaknar så känner jag mig lite halv seg och trött och tänker usch vilken jobbig morgon, men så ringer jag tammert vid tio och får höra hennes morgon. Den slår fan alla mina värsta morgonar. hon vaknade kvart över fem. kunde inte somna om fören kvart i sex. sedan vid sju ringer hennes mamma och sägre att hon måste hem med bilen. så tammert går upp tar på sig kläder och kör från sörby till lillån. när hon kommer dit får hon reda på att hennes mamma inte alls behövde bilen, eller inte fören ett. hon blir skit sur. tar först 16 bussen tillbaka till storschen. den gick då 07.25 byter buss på stan till 12. när hon kommer upp i trappen märker hon att hon glömt sin mobil hemma i lillån. hon får panik eftersom hon vet att hon måste ha den för att vi skulle få tag på henne och stark var ju inte hemma, för han jobbade. så hon vänder och ta första bussen tillbaka till lillån. går till sin mammas jobb får reda på att bil nykel är hemma, får gå hem. sedan tar hon bussen igen tillbaka till storschen. På bussen tappar hon sina trosor när hon ska gå på, hon märkte inte det först, fören busschaffisen säger, du tappade något. hhahaha. sen när klockan var tio ringde jag hon. hon var skit sur och var i trappan upp till stark. jag började asgarva när jag hörde hennes morgon och vart på så strålande humör. jag ska aldirg mer klaga på min morgonar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0