heeerrrrå sweden

nu bär det av, om en kvart kommer emelie, denise och emelies mamma hit. sen så bär det av mot våran lägenhet. känns fortfarade konstigt att säga det, jag har en lägenhet. men så är ju fallet.

igår var världens stressigaste dag, kändes som att grejerna man behövde gör aldirg tog slut. men vid halv tio åkte jag bort till norr till malin och dom sen blev det utgång. åhejochhå vad man får sota för det nu, är sliten kan jag lova. tyckte inte ens att det gjorde ont när jag klämde fingret nyss i bilen.

neej nu måste jag dricka lite vatten, gå på toa, kolla om mammsen är klar med allt och packa ut det sista.

vi ses i norge! TJJAARÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ


n


Kommentarer
Postat av: Malin Sjögren

älsakde älskade vän fyfan avd jag kommer att sakan dig:(

2008-09-13 @ 11:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0